مدارس و دانشگاه‌ها برای ترویج فرهنگ نمازخوانی گام بردارند
وب سایت پدافند غیر عامل - دبیرستان هیئت امنایی اندیشمندان زنجان
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پدافند غیر عامل و آدرس passivedefense.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 603
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار
 
 
نویسنده : سید کسری شرفی
تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395

 

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ها به سوی ترویج نماز گام بردارند، گفت: برای ترویج امر نماز در دانشگاه‌ها و مدارس باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد‌علی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای تخصصی دوره آموزش معارف نماز و مهارت‌های بیان تفسیر، اظهار داشت: شما باید در بیانات خویش نظرات علما را پیاده کنید تا مردم بهتر آن را فرا بگیرند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: ما در نظام جمهوری اسلامی تشکیلات و سازمان‌های زیادی را داریم اما هرکدام دارای خصوصیت‌های خاصی هستند و وظایف مختلفی هستند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت کار ستاد اقامه نماز بیان کرد: شما باید این موضوع را بدانید که در مسئولیت مهمی ایفای وظیفه می‌کنید زیرا نماز موضوع مهمی در دین اسلام است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: ما اول باید خودمان را اصلاح کنیم تا بتوانیم جامعه را هدایت کنیم، ابتدا عمل ما باید مناسب باشد تا مردم هم حرف‌های ما را پذیرا باشند.

وی با تاکید بر جایگاه مهم روحانیت در جامعه تصریح کرد: نفس وجود روحانیت در جامعه موثر است چون مردم شما را الگوی کارهای خویش می‌دانند و از شما تبعیت می‌کنند.

آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: پس از ایمان نماز بالا‌ترین عمل عبادی است که ما باید آن را انجام دهیم، نماز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در عبادات نقش کلیدی را ایفا می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌ها به سوی ترویج نماز گام بردارند بیان کرد: متاسفانه امر نماز در دانشگاه‌ها و مدارس ما فرهنگ سازی نشده که باید در ترویج این عمل الهی تلاش بیشتری صورت بگیرد.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: بهترین وسیله ارتباط بندگان خدا با خداوند نماز است که نشان دهنده اهمیت بسیار بالای آن است، انسان با نماز به یاد خداوند است که البته باید آن را با اخلاص و توجه بخواند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: ما باید هر روز نماز را اقامه کنیم چون هر روز گرفتار گناه هستیم و به وسیله نماز به خداوند نزدیک شویم.

وی اظهار داشت: اساتید دانشگاه‌ها باید در کلاس‌های درسی خود از اهمیت نماز سخن بگویند و دانشجویان را با اهمیت این فریضه الهی مهم آشنا کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: مسجد,فرهنگ,اسلام